სოციალური პროექტის გეგმა
შეფასების კრიტერიუმები
ჯგუფში მუშაობის შეფასების სქემა
რეფლექსია
სასწავლო პროექტის ავტორი
| ||||
სახელი, გვარი
|
ქამილა აქპეროვი
| |||
ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი
|
თბილისი
| |||
სკოლა
|
სსიპ ქალაქ თბილისის N73 საჯარო სკოლა
| |||
პროექტის მონახაზი
| ||||
პროექტის დასახელება
| ||||
ჰიგიენა და სკოლა
| ||||
საგანი/საგნები
| ||||
სადამრიგებლო პროგრამა
| ||||
საფეხური/კლასი
| ||||
დაწყებითი საფეხური/ პირველი კლასი
| ||||
პროექტის განხორციელების დრო
| ||||
ერთი კვირა -- 15.10.19—22.10.19წ
| ||||
პროექტის აქტუაოლობა
| ||||
სკოლამ, ასევე ნებიესმიერმა დაწესებულებამ ვალდებულია დაიცვას ჰიგიენური/სანიტარული ნორმები. მაგრამ ასევე დიდი როლი გვაქვს ჩვენ - ვინც შესაბამის შენობაში ვიმყოფებით გარკვეული დროის მონაკვეთში. ჰიგიენის დაცვაში ბავშვებს, მოსწავლეებს უნდა დავეხმაროთ, მივაწოდოთ მათ შესაბამისი ინფორმაცია ჰიგიენის ნორმებთან დაკავშირებით. ავუხსნათ ის დეტალები, რისი გათვალისწინებაც საერთოდ არ არის რთული. ამ მიზნით გადავწყვიტეთ განვახორციელოთ პროექტი „ჰიგიენა და სკოლა“.
| ||||
პროექტის მდგრადობა/შედეგები:
| ||||
პროექტის განხორციელება გათვლილია ერთ კვირაზე, მაგრამ საკითხის აქტუალობასა და მნიშვნელობიდან გამომდინარე, შემდეგ გაკვეთილებსა და კლასებში განვაგრძობთ მის განხორციელებას. რადგანაც მნიშვნელოვანია დამატებითი აქტივობებით საკითხის აქტუალობის გაცნობიერება.
| ||||
საგნობრივი სტანდარტები
| ||||
მოსწავლეს შეუძლია პირადი ჰიგიენის ელემენტარული წესების დაცვა.
ასახელებს პირადი ჰიგიენის ნივთებს (მაგ., სავარცხელი, კბილის ჯაგრისი, პირსახოცი), აღწერს მათ დანიშნულებას და მოხმარების წესებს;
| ||||
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
| ||||
| ||||
პროექტის შინაარსი და დაგეგმილი აქტიბობები:
| ||||
პროექტის განხორციელების რისკები და შესაძლო ხარვეზები:
| ||||
1.მოსწავლეების მხრიდან ნაკლები ინტერესი;
2. თემასთან მიმართებით შეიძლება დადგეს ეთიკის საკითხი;
3. მოსწავლეების მხრიდან პასიურობა;
| ||||
შეფასების გეგმა
| ||||
შეფასების დროის ჩარჩო (შეფასების სტრატეგიები)
| ||||
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
|
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
|
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
| ||
პროექტის დასაწყისში
|
ვიცი-მინდა ვიცოდე-ვისწავლე დიაგრამა ,
მეთოდი დაგვეხმარება დავადგინოთ რა იცის მოსწავლემ თემასთან მიმართებით, რაზე სურს რომ ინფორმაცია ჰქონდეს და შემდგომ იმის დადგენა თუ რა ისწავლა მან პროექტის ფარგლებში
|
მოსწავლეებს დაურიგდება 2 გვერდი, რაზეც იქნება გამოსახული დიაგრამა
| ||
პროექტის მსვლელობისას
|
დაკვირვება
მეთოდი მომცემს საშუალებას დავადგინო მოსწავლეების ინტერესის დონე, ჩართულობა პროექტში
|
მასწავლებლისთვის განკუთვნილი რვეული
| ||
პროექტის დასრულების შემდეგ
|
კითხვარი
სტრუქტურიზებული კითხვარი, რის საფუძველზეც, მშობლების დახმარებით დავადგენთ თუ რა იყო მოსწავლეებისთვის ყველაზე სახალისო, საინტერესო
|
სტრუქტურიზებული კითხვარი
| ||
სხვა საკითხები
| ||||
წინარე ცოდნა
| ||||
მოსწავლეებს ათვისებული აქვთ ჯგუფური მუშაობისთვის საჭირო უნარ ჩვევები, გამოირჩევიან კომუნიკაბელურობით
| ||||
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები
| ||||
აპარატურული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
| ||||
კომპიუტერ(ებ)ი
|
მეხსიერების ბარათი/ჩიპი
|
მობილური ტელეფონი
| ||
ფოტო/ვიდეო კამერა
|
პრინტერი
|
ინტერნეტკავშირი
| ||
პროექტორი
|
სხვა ----------
| |||
პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
| ||||
ტექსტური რედაქტორი
|
ელ. ფოსტა
|
ვებედიტორი
| ||
ელ. ცხრილები
|
ვიდეო/აუდიო რედაქტორი
|
ტესტირების პროგრამა
| ||
გრაფიკული რედაქტორი
|
საგამომცემლო პროგრამა
|
ბლოგი
| ||
საპრეზენტაციო პროგრამა
|
ელ. ენციკლოპედია
|
სხვა ----------
| ||
ვებბრაუზერი
|
ელ. კითხვარი
|
შეფასების გეგმა
| ||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
აქტიურად ჩართული
|
ნაკლებად ჩართული
|
პასიური
| |
აქტივობებში
ჩართულობა
| |||
საპრეზენტაციო მასალის მომზადებაში ჩართულობა და აქტიურობა
|
#
|
გვარი, სახელი
|
მონაწილეობს ჯგუფის მუშაობაში
|
პატივს სცემს სხვის აზრს
|
ორგანიზებულობა
|
კონფლიქტურობა
|
წარადგენს ნამუშევარს
|
1.
|
+
|
ხედავს თავის როლს
|
მორცხვია
| |||
2.
|
ცდილობს იყოს აქტიური
|
+
| ||||
3.
|
აგვარებს კონფლიქტს
|
აქტიურად
| ||||
4.
|
პასიურად
|
_
|
თავს არიდებს
| |||
5.
| ||||||
6.
|
ვერ ახდენს ორგანიზებას
|
კონფლიქტურია
| ||||
7.
|
აქტიურად
|
_
|
No comments:
Post a Comment