სოციალური პროექტის გეგმა
შეფასების კრიტერიუმები
ჯგუფში მუშაობის შეფასების სქემა
რეფლექსია
სასწავლო პროექტის ავტორი
| ||||
სახელი, გვარი
|
ქამილა აქპეროვი
| |||
ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი
|
თბილისი
| |||
სკოლა
|
სსიპ ქალაქ თბილისის N73 საჯარო სკოლა
| |||
პროექტის მონახაზი
| ||||
პროექტის დასახელება
| ||||
რამდენი დრო უნდა დავუთმოთ კომპიუტერულ თამაშებს
| ||||
საგანი/საგნები
| ||||
სადამრიგებლო პროგრამა
| ||||
საფეხური/კლასი
| ||||
დაწყებითი საფეხური/ პირველი კლასი
| ||||
პროექტის განხორციელების დრო
| ||||
ერთი კვირა -- 23.10.19—30.10.19წ
| ||||
პროექტის აქტუაოლობა
| ||||
ტექნიკის განვითარებისა და ინტერნეტის სამყაროში ბავშვები და მოზარდების ნაწილი ძირითადად თამაშობს კომპიუტერულ თამაშებს.კომპიუტერულ თამაშებში გარშემო მყოფებზე ზრუნვა აუცილებლობას აღარ წარმოადგენს. ყველაზე ხშირად მოთამაშე მხოლოდ თვითონ მოქმედებს და გარშემო მყოფებს ვერც კი ამჩნევს, ისინი აღიქმებიან უბრალო დეკორაციებად. ეს ფაქტი კი სკოლანდელი ასაკის ბავშვებში ეგოიზმს აჩენს.კომპიუტერულ თამაშებზე შეიძლება სხვადასხვა განსხვავებული აზრი არსებობდეს, მაგრამ დღესდღეობით ის ბავშვის მთავარი გასართობი და საზრუნავია. ამის გამო ჩავთვალეთ საჭიროდ რომ ეს კვირა დაგვეთმო კომპიუტერულ თამაშებს, იმის განხილვას თუ რა ზეგავლენა აქვს მას და არამდენად სახიფათოა საათების დათმობა კომპიუტერული თამაშებისთვის.
| ||||
პროექტის მდგრადობა/შედეგები:
| ||||
პროექტის განხორციელება გათვლილია ერთ კვირაზე, მაგრამ საკითხის აქტუალობასა და მნიშვნელობიდან გამომდინარე, შემდეგ გაკვეთილებსა და კლასებში განვაგრძობთ მის განხორციელებას. რადგანაც მნიშვნელოვანია დამატებითი აქტივობებით საკითხის აქტუალობის გაცნობიერება.
| ||||
საგნობრივი სტანდარტები
| ||||
მოსწავლეს შეუძლია გააცნობიეროს შეგრძნების ორგანოების მნიშვნელობა გარემოს აღქმაში.
მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს სხეულებს/მოვლენებს შორის მსგავსება და განსხვავება არსებითი ნიშნების მიხედვით.
მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს ორგანიზმები გარეგნული ნიშნების მიხედვით
| ||||
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
| ||||
| ||||
პროექტის შინაარსი და დაგეგმილი აქტიბობები:
| ||||
პროექტის განხორციელების რისკები და შესაძლო ხარვეზები:
| ||||
1.მოსწავლეების მხრიდან ნაკლები ინტერესი;
2. მოსწავლისა და მშობლის თემასთან მიმართების განსხვავებული მიდგომა;
3. მოსწავლის ან მასწავლებლის ჯანმრთელობის გაუარესება;
| ||||
შეფასების გეგმა
| ||||
შეფასების დროის ჩარჩო (შეფასების სტრატეგიები)
| ||||
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
|
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
|
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
| ||
პროექტის დასაწყისში
|
ვიცი-მინდა ვიცოდე-ვისწავლე დიაგრამა ,
მეთოდი დაგვეხმარება დავადგინოთ რა იცის მოსწავლემ თემასთან მიმართებით, რაზე სურს რომ ინფორმაცია ჰქონდეს და შემდგომ იმის დადგენა თუ რა ისწავლა მან პროექტის ფარგლებში
|
მოსწავლეებს დაურიგდება 2 გვერდი, რაზეც იქნება გამოსახული დიაგრამა
| ||
პროექტის მსვლელობისას
|
დაკვირვება
მეთოდი მომცემს საშუალებას დავადგინო მოსწავლეების ინტერესის დონე, ჩართულობა პროექტში
|
მასწავლებლისთვის განკუთვნილი რვეული
| ||
პროექტის დასრულების შემდეგ
|
კითხვარი
სტრუქტურიზებული კითხვარი, რის საფუძველზეც, მშობლების დახმარებით დავადგენთ თუ რა იყო მოსწავლეებისთვის ყველაზე სახალისო, საინტერესო
|
სტრუქტურიზებული კითხვარი
| ||
სხვა საკითხები
| ||||
წინარე ცოდნა
| ||||
მოსწავლეებს ათვისებული აქვთ ჯგუფური მუშაობისთვის საჭირო უნარ ჩვევები, გამოირჩევიან კომუნიკაბელურობით
| ||||
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები
| ||||
აპარატურული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
| ||||
კომპიუტერ(ებ)ი
|
მეხსიერების ბარათი/ჩიპი
|
მობილური ტელეფონი
| ||
ფოტო/ვიდეო კამერა
|
პრინტერი
|
ინტერნეტკავშირი
| ||
პროექტორი
|
სხვა ----------
| |||
პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
| ||||
ტექსტური რედაქტორი
|
ელ. ფოსტა
|
ვებედიტორი
| ||
ელ. ცხრილები
|
ვიდეო/აუდიო რედაქტორი
|
ტესტირების პროგრამა
| ||
გრაფიკული რედაქტორი
|
საგამომცემლო პროგრამა
|
ბლოგი
| ||
საპრეზენტაციო პროგრამა
|
ელ. ენციკლოპედია
|
სხვა ----------
| ||
ვებბრაუზერი
|
ელ. კითხვარი
|
შეფასების გეგმა
| ||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
აქტიურად ჩართული
|
ნაკლებად ჩართული
|
პასიური
| |
აქტივობებში
ჩართულობა
| |||
საპრეზენტაციო მასალის მომზადებაში ჩართულობა და აქტიურობა
|
#
|
გვარი, სახელი
|
მონაწილეობს ჯგუფის მუშაობაში
|
პატივს სცემს სხვის აზრს
|
ორგანიზებულობა
|
კონფლიქტურობა
|
წარადგენს ნამუშევარს
|
1.
|
+
|
ხედავს თავის როლს
|
მორცხვია
| |||
2.
|
ცდილობს იყოს აქტიური
|
+
| ||||
3.
|
აგვარებს კონფლიქტს
|
აქტიურად
| ||||
4.
|
პასიურად
|
_
|
თავს არიდებს
| |||
5.
| ||||||
6.
|
ვერ ახდენს ორგანიზებას
|
კონფლიქტურია
| ||||
7.
|
აქტიურად
|
_
|
No comments:
Post a Comment