სოციალური პროექტის გეგმა
სასწავლო პროექტის ავტორი
| ||||
სახელი, გვარი
|
ქამილა აქპეროვი
| |||
ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი
|
თბილისი
| |||
სკოლა
|
სსიპ ქალაქ თბილისის N73 საჯარო სკოლა
| |||
პროექტის მონახაზი
| ||||
პროექტის დასახელება
| ||||
დავიცვათ ჩვენი გარემო
| ||||
საგანი/საგნები
| ||||
სადამრიგებლო პროგრამა
| ||||
საფეხური/კლასი
| ||||
დაწყებითი საფეხური/ პირველი კლასი
| ||||
პროექტის განხორციელების დრო
| ||||
ერთი კვირა -- 6.10.19—13.10. 19წ
| ||||
პროექტის აქტუაოლობა
| ||||
კლასის მართვა - ეს არის პროცესი, რომელიც მიზნად ისახავს გაკვეთილის შეუფერხებლად წარმართვას და მოსწავლეთა არასასურველი ქცევის თავიდან აცილებას. პასუხისმგებლობა პროცესის დროს ეკუთვნის უშუალოდ მასწავლებელს. კლასის ეფექტურად მართვისთვის კონტროლი უნდა ჰქონდეს მასწავლებელს, მან უნდა შექმნას ყველა პირობა, რათა, გაკვეთილის პროცესი ჩაიაროს ყოველგვარი შეფერხების
პროცედურები - ის აქტივობები, რაც უნდა განხორციელდეს პროექტის ფარგლებში
პროექტის დასახელებაა „დავიცვათ ჩვენი გარემო“, სახელიდანაც გამომდინარე, მოსწავლეებს და მათ მშობლებს შევთავაზე ისეთი პროექტი, რომლის ფარგლებშიც მთელი ჩვენი ენერგია მიმართული იქნება გარემოზე ზრუნვასა და მის დაცვაზე. ასეთი ტიპის პროექტის განხორციელება ხელს შეუწყობს ადრეულ ასაკში ბავშვებში გარემოს დაცვასთან დაკავშირებით პასუხისმგებლობის ჩანერგვას. მათ ეცოდინებათ რომ მიუხედავად ასაკისა, სქესისა თუ სხვა ფაქტორებისა, გარემოს დაცვა არის ძალიან მნიშვნელოვანი
| ||||
პროექტის მდგრადობა/შედეგები:
| ||||
პროექტის განხორციელება გათვლილია ერთ კვირაზე, მაგრამ საკითხის აქტუალობასა და მნიშვნელობიდან გამომდინარე, შემდეგ გაკვეთილებსა და კლასებში განვაგრძობთ მის განხორციელებას. რადგანაც მნიშვნელოვანია დამატებითი აქტივობებით საკითხის აქტუალობის გაცნობიერება.
| ||||
საგნობრივი სტანდარტები
| ||||
სამოქალაქო ცხოვრებაში ინტეგრირებისათვის აუცილებელი ისეთი უნარებისა და ღირებულებების ჩამოყალიბებას, როგორებიცაა: კონსტრუქციული თანამშრომლობა, პრობლემების მოგვარება, კრიტიკული და შემოქმედებითი აზროვნება, გადაწყვეტილების მიღება, შემწყნარებლობა, სხვისი უფლებების პატივისცემა,დემოკრატიული პრინციპების აღიარება და ა.შ
| ||||
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
| ||||
| ||||
პროექტის შინაარსი და დაგეგმილი აქტიბობები:
| ||||
პროექტის განხორციელების რისკები და შესაძლო ხარვეზები:
| ||||
1.მოსწავლეების მხრიდან ნაკლები ინტერესი
2. ამინდის გაუარესება;
3. მოსწავლის ან მასწავლებლის ჯანმრთელობის გაუარესება;
| ||||
შეფასების გეგმა
| ||||
შეფასების დროის ჩარჩო (შეფასების სტრატეგიები)
| ||||
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
|
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
|
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
| ||
პროექტის დასაწყისში
|
ვიცი-მინდა ვიცოდე-ვისწავლე დიაგრამა ,
მეთოდი დაგვეხმარება დავადგინოთ რა იცის მოსწავლემ თემასთან მიმართებით, რაზე სურს რომ ინფორმაცია ჰქონდეს და შემდგომ იმის დადგენა თუ რა ისწავლა მან პროექტის ფარგლებში
|
მოსწავლეებს დაურიგდება 2 გვერდი, რაზეც იქნება გამოსახული დიაგრამა
| ||
პროექტის მსვლელობისას
|
დაკვირვება
მეთოდი მომცემს საშუალებას დავადგინო მოსწავლეების ინტერესის დონე, ჩართულობა პროექტში
|
მასწავლებლისთვის განკუთვნილი რვეული
| ||
პროექტის დასრულების შემდეგ
|
კითხვარი
სტრუქტურიზებული კითხვარი, რის საფუძველზეც, მშობლების დახმარებით დავადგენთ თუ რა იყო მოსწავლეებისთვის ყველაზე სახალისო, საინტერესო
|
სტრუქტურიზებული კითხვარი
| ||
სხვა საკითხები
| ||||
წინარე ცოდნა
| ||||
მოსწავლეებს ათვისებული აქვთ ჯგუფური მუშაობისთვის საჭირო უნარ ჩვევები, გამოირჩევიან კომუნიკაბელურობით
| ||||
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები
| ||||
აპარატურული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
| ||||
კომპიუტერ(ებ)ი
|
მეხსიერების ბარათი/ჩიპი
|
მობილური ტელეფონი
| ||
ფოტო/ვიდეო კამერა
|
პრინტერი
|
ინტერნეტკავშირი
| ||
პროექტორი
|
სხვა ----------
| |||
პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
| ||||
ტექსტური რედაქტორი
|
ელ. ფოსტა
|
ვებედიტორი
| ||
ელ. ცხრილები
|
ვიდეო/აუდიო რედაქტორი
|
ტესტირების პროგრამა
| ||
გრაფიკული რედაქტორი
|
საგამომცემლო პროგრამა
|
ბლოგი
| ||
საპრეზენტაციო პროგრამა
|
ელ. ენციკლოპედია
|
სხვა ----------
| ||
ვებბრაუზერი
|
ელ. კითხვარი
|
შეფასების გეგმა
| ||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
შეფასების კრიტერიუმები
აქტიურად ჩართული
|
ნაკლებად ჩართული
|
პასიური
| |
აქტივობებში
ჩართულობა
| |||
საპრეზენტაციო მასალის მომზადებაში ჩართულობა და აქტიურობა
|
ჯგუფში მუშაობის შეფასების სქემა
#
|
გვარი, სახელი
|
მონაწილეობს ჯგუფის მუშაობაში
|
პატივს სცემს სხვის აზრს
|
ორგანიზებულობა
|
კონფლიქტურობა
|
წარადგენს ნამუშევარს
|
1.
|
+
|
ხედავს თავის როლს
|
მორცხვია
| |||
2.
|
ცდილობს იყოს აქტიური
|
+
| ||||
3.
|
აგვარებს კონფლიქტს
|
აქტიურად
| ||||
4.
|
პასიურად
|
_
|
თავს არიდებს
| |||
5.
| ||||||
6.
|
ვერ ახდენს ორგანიზებას
|
კონფლიქტურია
| ||||
7.
|
აქტიურად
|
_
|
რეფლექსია
No comments:
Post a Comment